poniedziałek, 3 lipca 2017

Atak na forum Facebooka

Rok temu na grupie "Z mniasta do wsi" zamieściłam niewinne ogłoszenie.
Z miejsca zostałam zaatakowana przez bydlaka podpisującego się jako "Rad Mazurski", współautora zaawansowanej kampanii nienawiści i pogardy do mnie, który współtworzy nienawistny paszkwil na Facebooku. Paszkwil koncentrujący całą nienawiść twórców tej parszywej strony, na mnie.

Internetowy plebs ludzi głupich i złych, łyka bezkrytycznie pomówienia produkowane przez Rada i lesby. Plesb powiela te pomówienia po Internecie, po różnych forach.
Robią ze mnie kogoś, kim nie jestem. Wulgarnie mnie obrażają.

Rad Mazurski także na forum "Z mniasta do wsi" ubliżał mi i oczerniał mnie publicznie. Wtórowały mu bezwstydne klakierki z RRdeSyf,
w tym Nabiałek, tj. adminka grupy "Z mniasta do wsi".

Do tego oszczekiwania podłączył się Wnuk.
Próbowałam mu wytłumaczyć, że jest ofiarą oszczercy i manipulatora i aby się nie angażował w tą nagonkę na mnie.

Niestety, nieuczciwa Nabiałek usunęła mnie z grupy ucinając w ten sposób dialog. Wtedy Wnuk z Radem weszli na moją stronę firmową na Facebooku by ją osrać i odstraszyć ludzi od mojego Rancho, tam mnie obaj atakowali dalej, urągali, ubliżali, oczerniali. Wtórowały im hejterki z RRdeSyf.



Więc weszłam na stronę firmową Wnuka by mu się zrewanżować i tam próbowałam mu sprawę wyklarować, ale on wpadł w zakłamany szyderczy amok i mi dalej ubliżał i urągał.

Do tej agresji dołączyły hejterki i stalker z RRdeSyf. Wszyscy mnie na stronie firmowej Wnuka atakowali. Odpowiedziałam na kilkadziesiąt ich ataków i przestałam pisać.

Wtedy Wnuk podłączył się do nagonki na mnie na RRdeSyf i tam mnie regularnie prowokuje wpisami od ponad roku czasu. Jego wpisy, na początku i przez jakiś czas były całkiem zabawne, rozśmieszały mnie do łez, ale z czasem stawały się coraz bardziej chamskie i perfidne, aż doszedł do składania donosów na mnie. Zanim do tego doszło, na niektóre jego wpisy odpowiadałam na jego stronce firmowej lub profilowej, bo na stronie RRdeSyf która oczernia mnie, jestem zablokowana i nie mogę odpowiadać na oszczerstwa.

Jest jeszcze drugie dno. Wnuk na samym początku znajomości, która zaistniała na niesympatycznej grupie "Z mniasta do Wsi",
napisał, że go zafascynowałam.

On mnie też, gdyż w życiu nie spotkałam tak narwanego i prowokującego wariata jak on, dlatego nie chciałam by się angażował w nagonkę przeciw mnie. Chciałam poznać ten żadki charakter na żywo i zbadać dogłębnie z psychologicznego punktu widzenia.

Ale on wybrał nagonkę, tym przykrzejsze to dla mnie, bo go spontanicznie polubiłam, a on zaangażował się w kampanię nienawiści do mnie. Nie rozumiem tego. Rad Mazurski to cwany socjopata. Wprawnie manipuluje tłumem. Ale żeby tak dać mu się nienawistnie nastawić do życzliwej osoby???

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz