poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Lewackiemu bydłu stanowcze NIE!



Lewackiemu bydłu, patologicznej hołocie o zrytych czerepach, wypisującej do mnie i o mnie wulgarne, parszywe teksty pełne jadu i nienawiści i wyzwisk, mówię zdecydowane NIE. Jesteście śmieciami. Wasze miejsce na śmietniku. Śmieciami sobie głowy nie zaprzątam.

Nie jesteście mnie w stanie zmusić do zaniechania swobodnego wyrażania moich opinii i poglądów. Wasze plugawe wyrzygi, spływają po mnie jak woda po kaczce.

Będę zawsze pisała, co będę chciała, a wam chuj do tego, syfiaste cioty 👊

Indianka vel Lechija

niedziela, 6 sierpnia 2017

Odpowiedź na pierdoły Rakowskiej wypisywane przez nią na Facebooku

Ty Marcelina Rakowska, internetowo-wsiowa plotkaro, wazeliniaro syfiarzy, "bardzo dobrego serca" na pewno nie masz i na pewno się mnie nie boisz. Gdybyś się bała, to byś pierdół z dupy rodem na mój temat nie wypisywała. Żeby chcieć i umieć komuś pomóc, trzeba nie być egoistą. Wy jesteście zatwardziałymi egoistami zapatrzonymi w siebie i swoje flaszki o czym wiadomo od lat. Nic od was nie chcę. Możecie pić i spać spokojnie.

środa, 2 sierpnia 2017

Piękny zdrowy kozioł

Pierdolnięte pojeby z syfa, z upodobaniem pokazują ludziom zdjęcie zdrowego dorodnego upasionego kozła, wmawiając internautom,  że rzepy przyczepione do jego brody, to trąd, dżuma i ciężka rana szarpana w jednym 😂


Bladź Marzena Sadownik


A ty Sadownik, kurwo, powinnaś mieć łeb ucięty za celowe szczucie ludzi i instytucji na mnie, szmato lewacka!


piątek, 7 lipca 2017

Niech cię dzida bawi

Piotr Wnuk, weteranie trzech stałych związków i stu przelotnych,
nie martw się, że nic nie piszę na twojej osi.
Masz w domu blond dzidę, niech ona cię dźga i zabawia.
Po co piszesz o mnie praktycznie codziennie, skoro cię nie obchodzę?



wtorek, 4 lipca 2017

Wygumkował

Piotr Wnuk sprytnie wygumkował z Facebookowego profilu, takie fakty, iż jest żonaty, dzieciaty oraz wnuczaty. Musi poluje na nowy narybek.
Bo inaczej po co by ukrywał swój stan cywilny?

poniedziałek, 3 lipca 2017

Atak na forum Facebooka

Rok temu na grupie "Z mniasta do wsi" zamieściłam niewinne ogłoszenie.
Z miejsca zostałam zaatakowana przez bydlaka podpisującego się jako "Rad Mazurski", współautora zaawansowanej kampanii nienawiści i pogardy do mnie, który współtworzy nienawistny paszkwil na Facebooku. Paszkwil koncentrujący całą nienawiść twórców tej parszywej strony, na mnie.

Internetowy plebs ludzi głupich i złych, łyka bezkrytycznie pomówienia produkowane przez Rada i lesby. Plesb powiela te pomówienia po Internecie, po różnych forach.
Robią ze mnie kogoś, kim nie jestem. Wulgarnie mnie obrażają.

Rad Mazurski także na forum "Z mniasta do wsi" ubliżał mi i oczerniał mnie publicznie. Wtórowały mu bezwstydne klakierki z RRdeSyf,
w tym Nabiałek, tj. adminka grupy "Z mniasta do wsi".

Do tego oszczekiwania podłączył się Wnuk.
Próbowałam mu wytłumaczyć, że jest ofiarą oszczercy i manipulatora i aby się nie angażował w tą nagonkę na mnie.

Niestety, nieuczciwa Nabiałek usunęła mnie z grupy ucinając w ten sposób dialog. Wtedy Wnuk z Radem weszli na moją stronę firmową na Facebooku by ją osrać i odstraszyć ludzi od mojego Rancho, tam mnie obaj atakowali dalej, urągali, ubliżali, oczerniali. Wtórowały im hejterki z RRdeSyf.



Więc weszłam na stronę firmową Wnuka by mu się zrewanżować i tam próbowałam mu sprawę wyklarować, ale on wpadł w zakłamany szyderczy amok i mi dalej ubliżał i urągał.

Do tej agresji dołączyły hejterki i stalker z RRdeSyf. Wszyscy mnie na stronie firmowej Wnuka atakowali. Odpowiedziałam na kilkadziesiąt ich ataków i przestałam pisać.

Wtedy Wnuk podłączył się do nagonki na mnie na RRdeSyf i tam mnie regularnie prowokuje wpisami od ponad roku czasu. Jego wpisy, na początku i przez jakiś czas były całkiem zabawne, rozśmieszały mnie do łez, ale z czasem stawały się coraz bardziej chamskie i perfidne, aż doszedł do składania donosów na mnie. Zanim do tego doszło, na niektóre jego wpisy odpowiadałam na jego stronce firmowej lub profilowej, bo na stronie RRdeSyf która oczernia mnie, jestem zablokowana i nie mogę odpowiadać na oszczerstwa.

Jest jeszcze drugie dno. Wnuk na samym początku znajomości, która zaistniała na niesympatycznej grupie "Z mniasta do Wsi",
napisał, że go zafascynowałam.

On mnie też, gdyż w życiu nie spotkałam tak narwanego i prowokującego wariata jak on, dlatego nie chciałam by się angażował w nagonkę przeciw mnie. Chciałam poznać ten żadki charakter na żywo i zbadać dogłębnie z psychologicznego punktu widzenia.

Ale on wybrał nagonkę, tym przykrzejsze to dla mnie, bo go spontanicznie polubiłam, a on zaangażował się w kampanię nienawiści do mnie. Nie rozumiem tego. Rad Mazurski to cwany socjopata. Wprawnie manipuluje tłumem. Ale żeby tak dać mu się nienawistnie nastawić do życzliwej osoby???

Nie pisz o mnie

Piotr Wnuk, po prostu nie pisz o mnie.

niedziela, 2 lipca 2017

Wnuk podpierdala cudze pomysły

Wnuk ma żonę, rodzinę, firmę i bezdennie głupie poglądy polityczne.
Zamiast nocami orać swoją żonę, woli orać mojego bloga, by wyszydzać i pomawiać kretyńsko osobę mu całkowicie obcą.
Jak już napieprzy na Facebooku swoich dyrdymał aż grubo, wtedy zrzyna pomysły Indianki z jej bloga i wciela w życie, bo ani on, ani jego nałożnica, nie mają dość wyobraźni i polotu, by wymyślić coś samemu. Co za ludzie! Weź się stary ćwoku bez polotu za tworzenie swojej agro ze swoją mało kreatywną babą. Może razem coś przeciętnego wydumacie.

sobota, 1 lipca 2017

Nie rozumiem

Po co Wnuk ciągle komentuje na Facebooku moje życie i osobę? Po co on pisze te debilne pierdoły? Chce za wszelką cenę dorównać tym bydlakom i ścierom co mnie non stop obrażają?


Facet, jesteś żonaty, masz swoją starą pomarszczoną, wyeksploatowaną żonę, dużo starszą ode mnie, matkę twoich bachorów i babkę twoich wnucząt. Zajmij się nią i swoją rodziną zamiast wypisywać swoje debilizmy o mnie i obrażać mnie.
Po co ci to? Chcesz zwrócić moją uwagę?
Gardzę śmieciami którzy donoszą na samotne kobiety, którzy im ubliżają i urągają.
Sięgnęłeś dna więc jesteś dnem.
Tym gorzej dla ciebie, bo ten wszarz "Rad" urodził się skurwysynem, a ty niby inteligentny, dobrowolnie nim zostałeś.
Na szczęście się nigdy nie spotkamy. Zdychaj w tym pieprzonym Krakowie karykaturo człowieka. Co za denna szmata!
Skończ z pisaniem o mnie!
Nigdy ci ręki nie podam.
Na początku myślałam, że się zgrywasz, bywałeś zabawny, ale ty na prawdę mi życzysz źle, więc spadaj śmieciu!

środa, 28 czerwca 2017

Włamanie hackera

Widać, że sporo postów zostało pokasowane, zwłaszcza te dotyczące lesb i Sobola.
Sobol się chwalił, że potrafi wyciągać dane z cudzej chmury. Ale postów dotyczących np. Wnuka, nie usunął. Ciekawe dlaczego. Zgaduję, że jak to Sobol ma w zwyczaju, lubi jątrzyć i napuszczać na siebie ludzi, którzy w innych okolicznościach, bez tej nienawistnej nagonki i przemysłu pogardy, byliby przyjaciółmi.
Niestety, Wnuk jest za głupi by wznieść się ponad tę patologiczną nagonkę. Ona go rajcuje.

środa, 29 marca 2017

Skurwiały Płaszczyk


Zamieścił fotę z polem mojego sąsiada i jego stadem mlecznych biało-czarnych krów,
i bredzi, że to moje ciemnoszare i brązowe owce :D
Co za pieprznięty manipulant i kłamca!
Zawistne, podłe bydle bez honoru!


A tu po prawej, na zielonych pastwiskach sąsiada Sawickiego,
jego ogromne stado mlecznych krów rasy HF :)

Stalker-syfiarz, ukrył profil Moni Podsiadło,
 pani, zajmującej się od niedawna, 
śladem Indianki, permakulturą... :)


Moni Podsiadła, której nick zechciał skurwiały stalker z RRdeSyf ostrożnie ukryć, aby nie naprowadzić świętej Indii na nowy trop skurwiela zatruwającego życie Indii, jednak naprowadziła ;)

Monia to czyja laska? ;)))
Kto mógł nie chcieć, by Indii zobaczyła profilek Monieczki??? ;)))


Tomczak, ja mam 4 sąsiadów z którymi graniczę.
Tylko jeden trzyma swoje bydło non stop zamknięte w oborze - Wąs.
W oborze. Nie stajni.

Ten, którego foto pastwisk zerżnął pedał z RRdeSyf, jest normalny i normalnie wypasa bydło na pastwiskach.
To jego krowy widać.
Jak widzisz Tomczak, rozminęłaś się z prawdą. Zwykle każdy kto komentuje na tym debilnym ścieku rozmija się z prawdą. Nie jesteś wyjątkiem.
Jesteś tylko głupim hejterem.

środa, 25 stycznia 2017

Ciekawe zjawisko




Indianka zauważyła, że jej poczytny blog, nie tylko doczekał się serii antyblogów oraz antystron facebookowych, ale nawet wymyślnych memów :))) Te ostatnie, wywołały w Indiance salwy niepohamowanego śmiechu :))) Na prawdę, te antyindiańskie czuby wyłażą ze skóry, by ośmieszyć Indiankę. Pokazują tym samym swoją chorobliwą, wręcz obsesyjną zajadłość.
Indianka postanowiła olać tych wszystkich zaciekłych, chamskich hejterów.
Ma ciekawsze pomysły na głowie, niż zajmowanie się dementowaniem bredni, jakie o niej wypisują. Te gnidy już same osrywają się gównem, jakie z siebie wysrywają na Indiankę i jej bloga. Jeszcze trochę i utopią się we własnym szambie, które produkują.

Wszystkie te osoby, które na nią najeżdżają, to lewaki. Widać po zawartości ich profili na Facebooku. To Indiankę zastanawia. Gospodyni ma zdecydowanie prawicowe poglądy, które stoją kością w gardle wielu lewakom, a ten syf który wokół niej robią lesby, to doskonała okazja, by dokopać dziewczynie personalnie. Czyli, znaczy to, że nagonka na Indiankę ma podłoże polityczne. Jeśli lewackie zajoby sądzą, że mnie wykończą psychicznie i przez to przestanę pisać na moim blogu co wiem i myślę o żydokomunie - to się mylą.

Lechija dwojga imion :)

Ps. Z przyzwyczajenia i sentymentu wracam do mojego pierwotnego przydomka. Aczkolwiek Indianie to rasa amerykańska, a Lechici indoeuropejska, to jednak Indianie i ich styl życia oraz kultura, mają wiele wspólnego, z pradawnymi Lechitami, więc dużego zgrzytu tożsamości nie ma.
Zarówno Indianie amerykańscy, jak i Lechici słowiańscy, wielbili naturę i mieli cenną etykę plemienną. Tak jak Indianka vel Lechija.

środa, 4 stycznia 2017

Buhahahahahaha :D

Szambo wywaliło :D
Kamyk oderwany od opiekuńczego cyca szaleje :))))
Cóż, teraz dla Niemry gotuję :)
A ty się bujaj, palancie niedomyty, a wypity :P